De där med killar och deras över kåtheten till brudars bröst.. alla killar borde titta.




"J
ag blir så trött på allt tjat om att man ska ha stora bröst. Stora bröst är sexigt, tjejer ska ha stora bröstNEJ så är det inte alls! Jag ser inget fint i att ha stora bröst om dom inte är naturliga! Jag tycker att det är så synd att smala tjejer opererar in större bröst så att det ser helt fejk ut. Jag tycker inte att det är snyggt någonstans. Jag tycker att det är så synd att det har blivit så här. Att tjejer känner att dom måste ha stora bröst för att bli omtyckta. 

Bröst består utav FETT. Vill ni ha större bröst får ni se till att gå upp i vikt. Smala tjejer har små bröst, tjejer som har lite mer fett på kroppen har större bröst. Sen så finns det såklart undantag då det finns smala tjejer med naturligt stora bröst och tvärt om. Men jag tycker synd om de tjejerna eftersom dom är smala och har stora bröst får dom ryggproblem. Hur kul är det? 

Små bröst på en smal tjej är hur sexigt som helst! Stora bröst på en kraftig tjej är också snyggt! Jag tycker att vi tjejer inte borde ha komplex över våra bröst. Jag personligen älskar små bröst. Det är fint. Varför vill man välja att se fejk ut? Vi tror att alla killar gillar stora bröst. Så är det inte. Det finns hur många killar som helst som föredrar små bröst framför stora. Så tro inte att du måste ha stora bröst för att få killar att gilla dig."    kopierat från en annan blogg.

Men tycker de mesta stämnmer hon skriver. Jag menar bröst som bröst? spelar ingen roll om dom är små. Så.. Grabbar alla födds inte med stora bröst och allas bröst ser inte heller likadana ut. Bara och inse de. Right.. vill man operera sig, do it. Men tycker inte ni brudar behöver känna press att ha stora bröst och silikon bara för vissa killar är så jävla överkåta på de. Som jag fortfarande inte kan förstå.. fan, man kan va riktigt jävla het fast man har små bröst guys, går de och klämma på dom bara så 






Alla bilder är tagna från en annans blogg, bara så ni vet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0