va anser ni är en intressant blogg?

Vad är en intressant blogg? va vill ni att jag ska skriva om? har noll fantasi och känner att min blogg är nog den ointressantaste ni läst. Länkar aldrig min blogg, och ger mycket sällan ut den till folk. Tycker de är lite piiinsamt. Därmed ett resultat med typ inga läsare. Sen kan jag förstå er också.. finns inget i min blogg som är intressant och läsa om osv. Har den mer som ett tidsfördriv och lite kul kan de va och skriva av sig ibland. Därför tycker jag att NI ska hjälpa mig och kommentera va ni tycker jag ska skriva om.. eller en liten kommentar och era bloggar så kikar jag in och kanske slänger in en kommentar  Länkbyte kanske eller något annat om de är nån som är intresserad. De skulle vara sååå gulligt av den som orkar ta sin tid och kommetera! haha och de är bara för jag aldrig får kommentarer annars, känner på mig att jag kommer få 0 kommentarer men men värt en försök iallafall puss

Kommentarer
Postat av: idaaaa

blogga om vad som helst lina!
typ kläder eller vad som helst
hhaha är ditt största fan!! ;*

Svar: haha aw idii, :**men den är inte speciellt intressant därför jag ville höra va dom tycker är en bra blogg.. men de gååår inte såå bra he-he..
Lina Lindberget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0