Norrland

Förlåt att jag vart dålig på att uppdaterat men har inte haft tid. Har vart i Älvsbyn och hälsat på mina tremänningar osv. Har saknat och vart uppe i norrland, va så många år sen sist. Sov hos Fredde hela veckan förutom inatt för då sov vi hemma hos Maria, hans lilla kisse har typ blivit ormbiten eller nå, stackarn Men jaja. Trevligt har jag haft iallafall, träffat nytt folk och så och Freddan och dom såklart, super kul Vi har mest åkt runt, träffat folk, badat, grillat, käkat pizza och vart och kollat på lite affärer. Men inatt far vi hem igen.. synd de, skulle gärna stannat kvar länge. De ända som blir skönt är och träffa bebu igen, saknar han som bara fan. Men men.. 100 mil med George i bilen de är grejjer de Men bloggar mer sen när jag kommer hem puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0