Töja båda öronen?

Bloggen är fortfarande cp eller texten och vet inte va de beror på så. Men igår iallafall raka jag av mig lite hår, haha ja faktiskt en fyrkant i nacken men efter sommaren åker nog hela skiten av. Lääängtar  Funderar också att undertiden hår fan på huvudet växer ut då att man ska ta och töja BÅDA öronen? fy fan va shysst men går jag upp till den storleken jag vill ha kommer mamma typ slå mig.. men va fan, hon kan ju inte direkt göra något? så funderar starkt på och göra de, så har jag två fina öron i minst 18 iallafall haha.  Vet iallafall en as billig sida, med massa snygga piercingar på. Kanske blir och beställa sen.. men ska käka lite godis nu som jag sa till mig själv att jag inte skulle för har blivit aa bajs stor.. Svär... men bloggar mer sen puss
bild från la festen..he-he peddoblick ful jo men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0