Hej sötnosar


Sitter just nu och snackar skype med fredrik och Arne. Midsommar igår sög häng dase, gjorde inte ett skit.. Men dan före va la bra förutom att Morsan kom på mig med drickan, så vart av med lite men har fixat en som kan fixa nytt. Men senare på kvälla så hade jag och Emma lite kulikuligt. haha halka fan inne på hennes badrum efter jag hade duschat, så fick blåmärken på båda föttena och knäet, å typ ovanför svanskotan. Men men.. sen idag träffa jag min älskling som jag saknat såååååhääär mycket! Kommer också få 800 kr mer varje månad framöver, för städar jag hos broder 4 gånger i månaden, damsuger, skurar golvet och typ dammar lite så får jag 200 varje gång, rätt shysst  Bjur på en lite bild jag tog typ nyss, bloggar mer sen puss



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0