Hela mitt jävla löshår är helt jävla förstört nu!

Ja som rubriken, hela mitt löshår är heeelt förstört nu!! och nu menar jag de också. Brukar använda mitt förra när jag sätter upphåret och ibland ändå bara. För de såg bättre ut än mitt nya seriöst. Men idag hade jag de uppsatt och jag bada i de i kyrkviken sen så gick vi hem och de börja verkligen piss regna! Sen när jag kom hem va hela löshåret en ändaste stor tova!! Åå va sur jag är nu för de går inte och få ut dom om man inte drar loss massa hår.. Försökte borsta en del ser ut som jag har använt dei 500 år as slitet och topparna har blivit hur jävla äckligt cp fittiga också grymt äckel fult! De rasar av hur mycket hår som helst när jag drar lite i de. Så soptunnan nästa tror jag fan nog. ååå blir så sur alla löshår jag köper blir helt förstörda efter en vecka eller såå! Ja så godnatt fy fan Orkar inte blogga är så jävla sur nu. För tänkte ju kanske men bara kanske haft de på skolavslutningen, men de sket sig. Dicken ligger också och sover och har nu gjort de exakt hela dan.. ska sova här bara så ni vet men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0