Lite nytt skit

Tjena bloggen, förlåt att jag vart grymt dålig och uppdatera skiten. Men har inte kommit på något och skriva om eller haft ork. Idag va jag iallafall in te stan med broder och morsan, fick nya jeans men hårfärgen köpte jag själv typ igår tror jag de va. Efter de drog jag med Nick hem och städa.. får nu money för de  haha. Nick bara "då ska du asså ha 350 kr" skulle egentligen bara få 200 för att jag städa men va fan.. erbjuder han mer så säger man för fan inte nej. Men morsan förstörde allt som vanligt och gjorde så Nick kom på att han gav mig pengar igår också. Haha fan.. så får väll bara 200 nu. Men aja bloggar mer sen ska typ duscha nu sen rensa kläder eller nå, puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0