Mitt liv, min kärlek & bästavän.♥

Satt och fråga Fredrik va jag skulle skriva om då sa han om mitt liv och hur jag lärde känna han osv. Kan börja berätta om hur jag lärde känna Fredrik och hur jag börja få känslor för honom. Jag hade haft de rätt tufft innan en period ungefär ett halvår, pågrund av mitt ex.. vi började skriva lite smått i januari nån gång tror jag, och då va de mer som bara vänner. Ibörjan kunde jag aldrig tänka mig att de skulle bli som de är idag. Fanns inte i min fantasi. Jag tror iallafall att de börja med att han börja skriva gulliga saker, som sötnos snygging osv. Elak som jag va första gångerna skrev jag bara "aw" för de va liksom anorlunda att han skrev till mig. Sen så börja jag skriva desamma och så. Efter att jag såg han varje dag jag åkte buss, så insåg jag rätt snabbt att jag inte skulle dissa, för han va ju föööör söt den pojken. Hihi Ju mer vi skrev, ju mer börja jag tänka på hur underbar han egentligen var. Han fanns alltid där om man ville snacka, han sa massa söta saker till en och så. Jag blev som besatt av han.. han jag ville skriva med, han jag ville prata med, han jag ville se, allt kretsade runt honom! Vart hur glad som helst om jag fick ett sms av honom. Han fick mig och må bra, och efter ett tag så förstod jag att jag börja få känslor för han. Jag börja prata om dig mycket, tänka på dig och tanken om de skulle bli vi nån dag har fanns där rätt länge. Men de kommer aldrig hända. Du va min brorsas kompis, jag va inget speciellt, jag va bara 14 du 16 och skulle fylla 17, du och jag fanns bara i min fantasi, i mina drömmar, bara en tanke i mitt huvud hur de skulle va om de va vi. Sen så småningom tod jag mod till mig och berätta va jag kände. Då svara han att han inte kände samma riktigt än och då kändes de rätt hopplöst, men jag hade fortfarande kvar hoppet. Har ju skrivit en text förut ungefär hur jag vart kär i min plutt så orkar inte skriva mer  Men de som gjorde att jag börja tycka om han så mycket, vet ni va de va? De va hela han.. hans personlighet, utseende, röst, så som han skrev och sa till mig fick mig och börja fantisera om oss. Fick upp bilder i min skalle, tankar och känslan att bara få ligga brevid och hålla om honom. De får jag ju nu idag, hur mycket jag vill.. något jag aldrig trodde jag skulle få för mer än 4 månader sen. Han är & va en av dom underbaraste personerna jag har träffat, och så underbart jävla fin är han också..  de finns ingen annan kille på hela jorden jag skulle kunna tänka mig och dela mitt liv med! Och de menar jag också! Jag älskar dig så himla mycket mitt hjärtegos!! Hoppas du förtår de.. för de är mer än alla ord i världen kan förklara! Ingen kan beskriva min kärlek till dig, inte ens jag
Puss på dig älskling

Om bästavän nu då.
Min bästavän Heter Caroline Hermansson men kallas Carro, hon kommer från Orsa och vi träffades på bdb faktiskt, haha  För lite mer än ett och ett halvt år sen så la Carro till mig på bdb..  visste inte vem bruden va först, men vi börja iallfall skriva och vart vänner. Vi bestämde oss för och träffas Och i januari nån gång tror jag de va åkte jag te Orsa bara över dagen och träffa henne. De va väll lite pirrigt liksom hade aldrig sett människan förut, men snabbt vart de som om vi hade kännt varandra hur länge som helst. Vi åkte hem te Carro och satt oss i hennes rum och prata litte.. sen drog vi ner på Orsa eller va man säger och gick bara runt och kolla. Eller mora kanske de va? vet inte. Justfan vi va i Orsa och Mora. haha ååå herregud fy fan hur jävla fucking äckligt ful jag va den dan, usch blääää!! Men men.. Och redan första dan vi träffades köpte vi ett bästiiiishalsband, hahah åååååå vet lät as sött. För de kändes redan då hur rätt som helst. Jag kunde va mig själv, skratta med henne jaa göra allt sånt som relly good friends dooo, haha okej jag är trött...... Och vi har inte bråkat tjafsat en endaste gång sen dess. Men de som är synd är att vi inte träffas så ofta som jag vill. Vet inte varför.. men vi har väll planerat nått annat just då. Men i sommar ska vi skaffa massa minnen tillsammans bästiis, fy fan 2 dagar kvar till sommarlovet sen är de bara och kötta!!  Kommer bli den bästa sommaren hittills. Hoppas du är medveten om att jag älskar dig vännen!! hur mycket som helst! Och saknar dig massor.. måste verkligen ses snart ? de va nog mer än 4 månader sist.. Puss och knull mitt hjärtegull 
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0