Äckel dator..

Just nu sitter jag här och ska försöka ännu en gång ta bilder som jag kan ha i dehär inlägget. Datorn har stängs av 3 gånger nu när jag försökt och ta kort, åå dödar nån snart... men men idag har jag ingen aning om vad som händer, måste egentligen ha byta tillbaks mitt busskort med lutring men vet inte hur jag får tag på han så. Men här har ni lite bilder som tagit typ en timme för mig och fixa, så titta och njut för fan! Och fullt seriös är jag på alla också.
Och föresten blir de inge top cats idag för morsan hade inga pengar, om man inte har tråkigt och klättrar över stängslet då.. mohaha Men jag få la se vad som händer. Bloggar iallafall mer sen puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0