hejhej hemst mycket hej

Tjenaretjenare, just nu ligger jag är och lissnar på muuusik, nice de. Skolan idag då.. sen träffa jag min allra finaste & vi va vid Kim som vanligt då, he-he. Men jaaaaaaaa.... imorgon drar man till stan och träfar Rowena, sen följer hon med mig hem och vi ska kika film hela natten  eller de vet jag inte, asså hela natten. Å sen ska jag träffa min tremänning imorgon, längesen som fan så de blir kulikuligt! Kommer sakna mig Fredrik, åå stackar lilla mig. bilder tagna för nån vecka sen typ, bloggar mer sen, puss
Tjenaretjenare, just nu ligger jag är och lissnar på muuusik, nice de. Skolan idag då.. sen träffa jag min allra finaste & vi va vid Kim som vanligt då, he-he. Men jaaaaaaaa.... imorgon drar man till stan och träfar Rowena, sen följer hon med mig hem och vi ska kika film hela natten eller de vet jag inte, asså hela natten. Å sen ska jag träffa min tremänning imorgon, längesen som fan så de blir kulikuligt! Kommer sakna mig Fredrik, åå stackar lilla mig. bild tagen för nån vecka sen typ, bloggar mer sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0