Fredag.Lördag - marknaaad

Fredag åkte jag te stan efter skolan och skulle fixa lite grejer. Träffade lite fölk och sen satt vi och drack i statsparken tills vi typ gick hem runt två. Igår då vakna jag upp brevid Louise & Johanna.. vi fixa oss och så sen drog vi ner på stan te marknaden, träffade ännu mer poolers och jag träffa min älskling & min saknade Erika, åå glömde krama hon.. dum Lina. Men men.. köpte lite grejor inte så mycket men ändå. Sen åkte jag hem med 5 bussen och sen drog jag med Borg, Kim, Rosen, Prinya & Arne och bada.. Fredrik skulle tattuera sig då så han skulle komma senare. och vi skulle grilla men de gjorde vi senare hos Kim istället.. men vi drack lite saaaaft dådaa nice de. Jag trodde jag skulle dö cykla som bara fan idag för och vara mig då.. Haha och seriöst jag som har världens sämsta kondition svär. Haha och nu sitter jag här i min ensamhet och inte gör ett skit! Så ska väll sova snart för man har VÄRLDENS OSOCIALASTE POJKVÄN! Ingen ide och skriva med han tar ändå en timme mellan varje ord. Lååååååååååååångt inlägg men de va ju liksom ett inlägg som handla om två lååånga dagar men bloggar mer sen puss lite bilder på va jag köpte och Bara en bild på mig eller nå jag tog igår... he-he


Trackback
RSS 2.0