vart jag köper mina töjningar -







Jag köper dom mest på eastwood i Ludvika. Har köpt i Borlänge på piercing affären där, och där va de snor dyrt verkligen! 150 för en 12mm spiral, när dom i Ludvika skulle kosta 60-65 kanske. Tycker de är lättare och gå till en affär än och beställa på nätet. Beställt en gång från näten, och inget av töjningen eller piercingarna vart bra. Så har de va första och sista gången från den sidan iallafall. Men finns en sida som jag verkligen vill beställa pluggar och massa ifrån! så helvetes jävla snygga dom är. Men ingen i min familj kan beställa från den sidan, men måste beställa därifrån så ska då fan hitta nån som kan göra de åt mig.. är kär i dom pluggarna.
http://www.crazy-factory.com/index.php
Där är den sidan jag ska beställa från nån gång, och de är ett måste. De är as billiga töjningar,pluggar,navelpiercingar osvosv. Och fastna direkt i några olika pluggar/tunnlar, göör snygga verkligen! Tror heller inte frakten va så dyr, och då ska man passa på och beställa massa. Så finns de tusentals töjningar och andra piercingar och välja på, de är mitt tips eller gå in på en piercing affär och fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0