Mina underbara vänner♥

Lovisa Ersson & Erika Trygg.

Dom här två vännerna är nog 2 av dom bästa du någonsin kan tänka dig. Fast vi kan tjafsa mycket för små saker, sura på varandra eller mest jag och lollo,thihi.. osv så finns dom alltid där och de betyder så himla mycket för mig.
Man har alltid roligt med dom, och de är såna personer man kan hitta på massa roligt skit med  Men Erika hon har inte vart här vid mig på över ett år snart, pendlat mellan massa hem.. behandlingshem, fosterfamiljer, lvu, och massa. Och de känns.. de gör de. Har träffat henne typ tre gånger nu på ett år. Jag saknar henne så oerhört mycket.. vi kan inte prata alls som förut. Inte smsa, träffas, snacka i telefon skriva ne inget för just nu bor hon i Jönköping och kommer hem om nån månad. Men de har kännts bättre när man vet att hon kommer hem snart igen, hit till oss, vi som har saknat henne. Hon börjar i våran skola, och vi kan börja umgås som vanligt igen. Men sen när man får reda på att den vännen man kännt hela sitt liv ska flytta imorgon, gör de inte bättre. Till och börja med tre veckor bor hon där på fosterhemmet.. jag klarar mig nog den tiden de tror jag, och de tror jag hon med gör. Jag kan också komma till henne om vi bestämmer innan å så, och de är iallafall bra.. Men de kommer ändå inte bli precis som vanligt ett tag fram över. Kommer inte kunna göra sånt som vi brukar. Men aja hoppas jag får träffa båda två så snart som möjligt, för jävlar va jag saknar min Erika och va jag kommer sakna min Lollo. sjukt!
Dom är bara mina brudar, och jag älskar er.. glöm aldrig de!! 
har inte tid och skriva mer nu, men puss mina fina vänner.


Kommentarer
Postat av: ..

usch äckel erika,ska vi behöva ha hem henne.

Svar: man ser att de är du som kommenterat Emma?
Lina Lindberget

2012-11-19 @ 21:36:20
Postat av: Emma .CJ. Johansson

<3

Svar: <3
Lina Lindberget

2012-11-19 @ 21:39:11
URL: http://emmacj.webblogg.se
Postat av: Anonym

det var meningen.?

Svar: förstod väll inte de
Lina Lindberget

2012-11-20 @ 21:26:51
Postat av: Anonym

Jag älskar dig bästa vän ! <3

Svar: älskar dig med vännen! <3
Lina Lindberget

2013-01-16 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0